
Vaig provar el joc durant la fase de proves i fa il·lusió veure'l finalment editat (amb una caixa enorme, per cert... on coi el ficaré?). Es tracta d'un joc de cursa, a veure qui arriba abans i amb un regust de Can't Stop!. Els jugadors duen un pastor i el seu ramat per 120 caselles, que comencen a la vall i acaben a les pastures de muntanya. Evidentment es tracta d'arribar-hi primer i per avançar els jugadors van llançant dos daus i, segons el resultat, avancen (o reculen!) el pastor o el ramat, apareix el llop o ens ajuda el gos d'atura. El punt de tensió l'aporta el fet que un jugador va llençant els daus fins que es planta o és obligat a plantar-se pel llop. I és aquí on apareix aquest efecte Can't Stop: em planto o m'arrisco a una altra tirada, que si em surt malament potser em farà retrocedir i perdre tot el que he guanyat?

Afegiu a això uns problemes que ens podem anar trobant a l'atzar en algunes caselles i que podem solucionar (o no!) amb cartes que anem robant cada vegada que ens plantem i ja tindreu un joc per passar una bona estona!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada